Stap 1 | datum & deelnemers
Zodra je een tour of activiteit hebt gevonden die je zou willen boeken dan kun je in de beschikbaarheidskalender een datum kiezen wanneer je de betreffende tour of activiteit zou willen doen. Kies vervolgens het aantal deelnemers of tickets en eventueel andere opties zoals aanvangstijd en klik vervolgens op de knop ‘verder met bestellen’.
Stap 2 | Jouw gegevens
Je kunt nu jouw persoonlijke gegevens invullen. Je naam, je e-mailadres (waar wij o.a. je ticket naar toe zullen sturen) en je mobiele telefoonnummer (wat wij gebruiken in het geval van wijzigingen omtrent de geboekte datum). In het opmerkingen veld kun je extra informatie vermelden zoals bijvoorbeeld het ophaaladres of maaltijdvoorkeur indien van toepassing bij de geboekte tour of activiteit. Klik na het invullen op de knop ‘volgende stap’.
Stap 3 | Opties & Betaalmethode
Indien er opties beschikbaar zijn zoals bijvoorbeeld een hoteltransfer wordt deze hier getoond. Je kunt deze optioneel meebestellen. Kies vervolgens hoe je wil afrekenen. Winter Tours biedt de volgende betaalmethodes aan: iDeal, Bancontact, Mastercard, Visa, Maestro en PayPal. PayPal brengt 3.4% extra in rekening voor elke betaling. Klik op de knop ‘afrekenen’ en de desbetreffende betaalmethode wordt geopend. Kies altijd voor de optie na een succesvolle betaling (alleen voor iDeal en Bancontact) om terug te gaan naar de Winter Tours website zodat de boeking goed verwerkt kan worden.
Stap 4 | afhandeling van je boeking
In het geval van een succesvolle betaling ontvang je een bevestiging via e-mail. Voor elke boeking dubbelchecken wij altijd de beschikbaarheid bij onze lokale partners. Hoewel dit meestal snel gaat, kan dit tot 24 uur duren. Zodra dit proces is afgerond, ontvang je direct je ticket per e-mail. Indien onze lokale partner je reservering niet kan bevestigen, bieden wij je het best mogelijke alternatief. Past deze nieuwe datum en/of tijd niet in je reisschema, dan betalen wij het betaalde bedrag volledig aan je terug.