Klachtenregeling
Indien je niet tevreden bent over de aangeboden producten of over de verleende service van Winter Tours kun je via onderstaand formulier een klacht bij ons indienen.
Ingediende klachten worden zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, zullen wij binnen de termijn van 14 dagen antwoorden met een bericht van ontvangst en een indicatie geven wanneer je een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
Winter Tours is bij klachten over de aangeboden producten uitsluitend als bemiddelaar betrokken. Indien het een klacht betreft over een product (een tour of activiteit die je hebt gedaan) zetten wij jouw klacht door aan de desbetreffende touroperator en indien nodig brengen we je rechtstreeks in contact met deze touroperator. Alhoewel wij als bemiddelaar ons uiterste best zullen doen om samen de klacht naar tevredenheid op te lossen, neemt de touroperator de uiteindelijke beslissing hoe om te gaan met je klacht.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).